dimecres, 19 de maig del 2010

Ben Harper

El coneixeu? A jo m'encanta aquest músic, mestís i ple de ritmes sorprenents, té a més una veu preciosa, que t´arrossega cap a llocs màgics, intemporals... Porto uns dies escoltant-lo, m´he repassat tots els seus discs, m´he comprat una entrada per un concert seu, me l´escolto al cotxe quan pujo cap a l´insti, vaig a córrer per les tardes per estar amb ell...en resum, m'he enamorat musicalment d'ell. Potser no us agradarà, pero jo intueixo que si no us agrada ara, d´aquí uns anyets serà imprescindible per a molts de vatres i als músics de la classe segur que us encanta.
No sé quina cançó triar, n´hi ha una que tant la lletra com la música són... senzillament espectaculars...li dedico a l'Amira, que és una bona amiga de molts de vatres i la trobarem a faltar tots...



Altres cançons que no us podeu perdre:

She is only happy in the sun
With my own two hands
Fly one time

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La meva llista de blogs

Blocs d'alumnes

Seguidors